Συμβουλές - Υποχρεώσεις Καταναλωτών

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους  οι καταναλωτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τα παρακάτω :

  1. Συνιστούμε στους ιδιοκτήτες ακινήτων να φροντίζουν ώστε οι ενοικιαστές τους να εξοφλούν, πριν αποχωρήσουν από το ακίνητο, τυχόν οφειλόμενους λογαριασμούς του νερού. Τούτο γιατί σύμφωνα με τον Κανονισμό Ύδρευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Χ., τα χρέη βαρύνουν το ακίνητο και υπεύθυνος για την πληρωμή τους είναι ο εκάστοτε ιδιοκτήτης του ακινήτου.
  2. Ενημερώστε την Δ.Ε.Υ.Α.Χ. σε περίπτωση που οποιοδήποτε από τα ενδεικτικά στοιχεία του λογαριασμού σας δεν είναι σωστό ώστε να το διορθώσουμε.
  3. Αν είστε ένοικος δώστε στη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. και τα δικά σας στοιχεία για να γραφούν στο λογαριασμό του νερού.
  4. Φροντίζετε να πληρώνετε το λογαριασμό του νερού στην καθορισμένη ημερομηνία που αναγράφετε στο σχετικό έντυπο, έτσι ώστε να αποφεύγετε την διακοπή του νερού και τα τέλη επανασύνδεσης.
  5. Όταν φεύγετε για διακοπές ή λείψετε για οποιοδήποτε λόγο για αρκετό χρονικό διάστημα από το σπίτι σας, μην ξεχνάτε να κλείνετε την παροχή του νερού. Μια διαρροή μπορεί να προκαλέσει ζημιές στο ακίνητό σας και «φούσκωμα» του λογαριασμού.
  6. Όταν έρθει «φουσκωμένος» λογαριασμός νερού, διαπιστώστε αν έχετε διαρροή στο εσωτερικό υδραυλικό σας δίκτυο. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε κλείνοντας όλες τις βρύσες του σπιτιού (και το ντεπόζιτο) και παρατηρώντας στο υδρόμετρο τον κόκκινο δείκτη (χωρίς αριθμούς) ή το τελευταίο ψηφίο του αριθμού που μετράει την κατανάλωση. Αν κάποιο απ’ αυτά κινείται τότε υπάρχει διαρροή στην υδραυλική εγκατάστασή σας.
  7. Μόλις διαπιστώσετε διαρροή ή βλάβη στην εγκατάστασή σας, καλέστε τον υδραυλικό σας για να την αποκαταστήσει. Η οποιαδήποτε καθυστέρηση είναι σε βάρος σας.
  8. Φροντίζετε ο υδρομετρητής σας να είναι πάντοτε σε καλή κατάσταση και να μην είναι σκεπασμένος με χώματα, οικοδομικά υλικά ή σκουπίδια, ώστε ο υπάλληλος της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. να μπορεί να παίρνει ενδείξεις. Αν είναι σε φρεάτιο, με σπασμένο τζάμι και γενικά σε κακή κατάσταση, ζητήστε από το αρμόδιο συνεργείο Ύδρευσης της υπηρεσίας μας να σας το επισκευάσει ή να το μετατοπίσει, για το δικό σας συμφέρον.
  9. Σε περίπτωση που αντιληφθείτε διαρροή νερού σε κάποιο από τους δημοτικούς αγωγούς ύδρευσης, παρακαλούμε να ειδοποιήσετε αμέσως την υπηρεσία Ύδρευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στα τηλέφωνα 2821036250 2821036251(εργάσιμες μέρες και ώρες) ή την δεξαμενή του Αη Γιάννη στο τηλέφωνο 2821044444 (εκτός ωραρίου εργασίας και αργίες).
  10. Να επισκευάζετε αμέσως όλες τις διαρροές που διαπιστώνετε στις υδραυλικές σας εγκαταστάσεις και ιδιαίτερα τις διαρροές στα καζανάκια, γιατί προκαλούν τεράστια σπατάλη νερού. Καζανάκι που τρέχει, βρύση που στάζει, χαλασμένο φλοτέρ στο ντεπόζιτο μπορούν να ανεβάσουν την κατανάλωση-σπατάλη του νερού και μοιραία και τον λογαριασμό σας.
  11. Μην ανοίγετε τις βρύσες του νιπτήρα και της κουζίνας μέχρι το τέρμα, εφόσον μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και με λιγότερο νερό.
  12. Χρησιμοποιείτε τα πλυντήρια ρούχων και πιάτων μόνο όταν γεμίσουν, ρυθμίζοντας τα στο οικονομικό πρόγραμμα και αποφεύγετε τις συχνές χρήσεις για λίγα ρούχα ή πιάτα.
  13. Προσέχετε τα παιδιά σας και μην τα αφήνετε να σπαταλούν νερό παίζοντας με ανοικτές τις βρύσες του σπιτιού σας.
  14. Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την αποφυγή ταλαιπωρίας, σας καλούμε να καταθέσετε στη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου του ακινήτου σας και παρακαλούμε να φροντίζετε να ενημερώνεστε τακτικά για την εξόφληση των λογαριασμών από τους ενοίκους σας. Οι ενέργειες αυτές είναι απαραίτητες και προς το συμφέρον των ιδιοκτητών, γιατί οι ιδιοκτήτες είναι οι τελικοί υπόχρεοι της οφειλής του κάθε ακινήτου τους.